5 Priežastys kodėl jums reikia pilvą palaikančio diržo nėščiosioms moterims

nėščiųjų diržas

5 Priežastys kodėl jums reikia pilvą palaikančio diržo nėščiosioms moterims

„5 priežastys kodėl jums reikia pilvą palaikančio diržo nėščiosioms moterims“

1. Pilvo diržas nėščiosioms padeda sumažinti jūsų skausmą

Nugaros ir sąnarių skausmai nėštumo metu gali varginti ir apsunkinti dalyvavimą kasdienėje veikloje. Buvo ištirta nugaros ir dubens skausmo paplitimą nėštumo metu. Jie nustatė, kad 71 procentas moterų praneša apie juosmens skausmus, o 65 procentai – apie dubens juostos skausmus.

Naudojant neštumo diržą, nėštumo metu gali padėti palaikyti apatinę nugaros dalį ir kūdikio smūgius užsiėmimo metu, o tai gali sumažinti skausmą.

laikysenos korektorius

SI Sąnarių skausmas

SI sąnarių skausmas taip pat dažnai pasireiškia nėštumo metu dėl padidėjusio relaksino – hormono, dėl kurio klubo sąnariai tampa laisvi ir ne tokie stabilūs.

Tai aštrus ir kartais kankinantis skausmas apatinėje nugaros dalyje šalia uodegikaulio. Pilvo juostos ir petnešos, palaikančios šį regioną, padeda stabilizuoti sąnarį, o tai gali užkirsti kelią skausmui veiklos metu.

Apvalaus raiščio skausmas

Šis simptomas pasireiškia per antrąjį trimestrą. Tai apibūdinama kaip viskas nuo silpno skausmo iki aštraus skausmo klubo priekyje ir žemiau pilvo.

Dėl papildomo svorio ir spaudimo raiščiams, palaikantiems augančią gimdą, galimas laikinas, bet kartais nepakeliamas skausmas pilvo dalyje. Pilvo juostos padeda paskirstyti kūdikio svorį ant nugaros ir pilvo, o tai gali padėti sumažinti apvalių raiščių spaudimą ir sumažinti skausmą.

2. Pilvo juostos švelniai suspaudžiamos užsiėmimų metu

Ar kada nors bėgote be sportinės liemenėlės? Skamba baisiai, tiesa? Tas pats principas galioja ir augančiam kūdikio guzui. Švelnus pilvo juostos suspaudimas gali padėti palaikyti gimdą ir sumažinti nepatogumus fizinio judėjimo metu.

PASTABA! – Per didelis pilvo suspaudimas gali pakenkti kraujotakai ir sukelti neigiamą poveikį kraujospūdžiui. Tai taip pat gali prisidėti prie rėmens ir virškinimo sutrikimų.

3. Jie pateikia išorinius laikysenos ženklus

PILVĄ PALAIKANTIS DIRŽAS NĖŠČIOSIOMS MOTERIMS suteikia išorinių ženklų jūsų kūnui, kad palengvintų taisyklingą laikyseną. Palaikydami apatinę nugaros dalį ir liemenį, pilvo juostos skatina taisyklingą laikyseną ir apsaugo nuo apatinės nugaros pertempimo. Tipinė nėštumo išvaizda atsiranda dėl to, kad priešais kūną nešamas papildomas svoris kartu su pagrindinių stuburo atraminių raumenų tempimu ir susilpnėjimu.

4. Pilvą palaikantis diržas nėščiosioms moterims leidžia patogiai įsitraukti į kasdienę veiklą

Mankšta nėštumo metu turi daug teigiamos naudos sveikatai. Tyrimas „Dabartinės raumenų ir kaulų medicinos apžvalgos patikimas šaltinis“ rodo, kad mankšta turi teigiamą poveikį sveikatai.

Mankšta padidina raumenų tonusą ir ištvermę bei sumažina hipertenzijos, depresijos ir diabeto dažnį. Daugelis moterų dėl skausmo ir diskomforto negali sportuoti ar toliau dirbti nėštumo metu. Pilvą palaikančio diržo nėščiosioms moterims dėvėjimas gali padėti sumažinti diskomfortą ir leisti dalyvauti kasdienėje veikloje, o tai duoda fizinės ir finansinės naudos.

5. Juosmens įtvaras būsimai mamai gali būti dėvimas po gimdymo

Sumažėjusi pagrindinė jėga būdinga kelioms savaitėms po gimimo. Raumenims ir raiščiams, kurie buvo ištempti ir įtempti nėštumo metu, reikia laiko išgydyti. Silpnumas kartu su daug reikalaujančiu darbu rūpinantis naujagimiu gali būti sudėtingas ir sukelti traumų.

Daugelis moterų mano, kad po gimdymo palaikomojo diržo nėščiosioms dėvėjimas suteikia papildomą paramą pilvui ir apatinei nugaros daliai, mažina diskomfortą. Palaikomasis diržas gali būti naudingas nėščiosioms moterims, kurios patyrė pilvo raumenų atsiskyrimą, fiziškai sugrąžindamos pilvo raumenis. Kartu su konkrečiais pratimais tai gali padėti užpildyti tarpą tarp pilvo raumenų.

Svarbūs dalykai, kuriuos reikia žinoti apie pilvo juostos dėvėjimą

  • Dėvėkite pilvo juostą ar atraminį drabužį ne ilgiau kaip dvi – tris valandas, kad išvengtumėte perdėtos priklausomybės bei, kad raumenys nenustotų dirbti.
  • Pratimai, skirti sustiprinti skersinę pilvo dalį, turėtų būti atliekami kartu su pilvo juostos naudojimu pagrindiniams raumenims sustiprinti tiek nėštumo metu, tiek po jo.
  • Prieš pradėdami naudoti bet kokius kompresinius drabužius, visada pasitarkite su gydytoju. Moterims, kurių kraujotaka sutrikusi arba kurių kraujospūdis nenormalus, gali būti nepatartina naudoti pilvą palaikančio diržo nėščiosioms moterims.
  • Pilvo juostos yra naudojamos laikinai ir nėra nuolatinės. Svarbu išspręsti pagrindinę disfunkciją. Norint pašalinti besitęsiantį skausmą nėštumo metu ir po jo, rekomenduojama kreiptis į kineziterapiją.

Pilvo juostą galite įsigyti čia.

    Nėra komentarų

    Rašyti komentarą

    Nemokamas siuntimas nuo 40€ | 14 dienų grąžinimo garantija

    X